Som i en blixt

Konstigt. Jag är inte det allra minsta trött fast jag inte sovit på hela natten. Men det slår väl till som ett klubbslag i sista änden kan jag tänka mig. Men just nu är jag fullt upptagen med att tvätta och dricka kaffe.

Solen skiner in i lägenheten så trivsamt, katten ligger i min säng och sover och morgontv bjuder på sin sedavanliga blandning av allvar och roande ting.

Haha, det skulle inte förvåna mig om jag somnade på terapin idag. Eller, det kommer jag nog inte göra med tanke på hur nervös jag redan är över att ta diskussionen kring Antabusen och den där bussturen 3 gånger i veckan. Men jag tänker inte vika mig. De får ta alla prover de vill på mig, men de får inte mig att åka buss fram och tillbaka till stan 3 gånger i veckan. Inte för att jag ska ta en medicin jag själv bett om att få utskriven. No way.

Så så är det för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback