Svårt att sova

Tja, det är inte helt lätt att gå och lägga sig tidigt när man sovit halva eftermiddagen. Alls. MEn jag ploppade i mig ett sömnpiller så kanske jag somnar bara jag provar. Det lär väl gå lättare att somna i sängen än i fotöljen kan jag tro. Dessutom vill min lilla kvinna, katten Chips alltså, att jag kommer och lägger mig. Varje gång jag reser på mig så rusar hon ut i sovrummet och kommer åter med besvikelse när hon finner att jag bara ska gå till köket för att röka lite.

Den där sömntabletten passade rätt bra för det börjar krypa lite obehagligt i kroppen och en känsla av en lättare ångest börjar pulsera i bröstet. Men ett litet piller brukar ta bort det där snyggt.

Men som sagt. I morgon så måste jag ju upp rätt tidigt eftersom jag ska vara hos min sochandläggare klockan 10. Kan vara bra att komma upp och ut lite tidigare för en gångs skull.

Så därför bjuder jag eder ärade publik godnatt och önskar eder en god sömn. Eller en god morgon om ni läser detta i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback