Alldeles matt

Sådär ja. Då har jag varit på apoteket och en snabb sväng förbi affären. På Apoteket så köpte jag Voltaren T som borde ta bort eller i alla fall lindra det onda i ryggen. I affären köpte jag lite småsaker, sånt som man behöver. Finns det något tråkigare att lägga ut pengar på än toalettpapper? Det är ju inget roligt alls att köpa. Men nu har jag det ialla fall för även jag går på toaletten även om jag vet att den trogne läsaren tror att jag står över sådana triviala saker.

Tabletten har redan börjat fungera så nu kan jag slappna av lite och kanske komma ur fåtöljen utan att kvida av smärta. Men det blir då inga större åthävor idag inte. Tror jag nöjer mig med att sitta här framför datorn och dona. Men när det onda gått över borde jag verkligen börja träna. Fast det är mycket jag borde när jag tänker efter. Hua vad mycket jag borde som jag inte gör. Jag blir matt bara jag tänker på det hela.

Ja, jag blir så trött att jag nog får ta en kopp kaffe till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback