Ännu en underbar dag framför mig

Det ser ut, än så länge, att bli en trevlig dag. Visserligen är det ingen sol som skiner och molnen ligger blytunga över Viskafors, men vad sjutton, spela roll. Jag sitter och har det rätt så bra här i min fåtölj, katten sitter i fönstret, Cash sjunger för oss i högtalarna och livet är tämligen trivsamt än så länge. Med lite tur så håller det i sig med.

Jag började dagen med att ta mina lugnande, precis som jag gjorde igår, så kanske ångesten håller sig på sin kant och inte överfaller mig. Tandvärken har jag kvar, men svullnaden har gått ner så det är frågan om inte (nu blir jag äcklig känner jag) varet runnit ur under natten.

Jajaj, man kan fundera på det mesta här i livet, men jag struntar i det och dricker en kopp kaffe till istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback