Berg och dalvana

Herre je. Gick till affären och glömde mobilen och K hade hunnit ringa både ambulans och polis. Gråter och gråter hela tiden för att någon bryr sig. Pratat med min mamma, mina stora barns mamma och K och upptäcker till min stora förvåning att folk bryr sig om gamla Jonas. Så då gråter jag lite till. Pratade med Nelson med innan och han skällde ut mig för noter för mina fula tankar om att sluta leva. Jag är en i grunden olycklig människa som har en massa goda människor runt omkring mig.

Jag borde vara tacksam. Håll ut, jag behöver dig. Stå ut med mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

haft en bra fredag? (Härligt med helg nu!)

Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så kan du få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-22 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback