Bestämt mig. Nästan

Nähä. Det är en sån dag. Det spelar ingen roll hur mycket kaffe jag dricker, jag piggnar inte till ändå. Näsan rinner, ögonen rinner, halse kliar och huvudet bankar. Illa, mycket illa. Men jag tror jag ska ge mig på den stationära datorn som min dotter var här med i förrgår. Det finns ingen hårddisk i men det har jag en liggande som jag tror fungerar så den ska jag slänga in och se om det går att starta burken. Det kan vara kul att ha en dator att spela på med. Min notebook är ju inte precis någon speldator.

Sen kanske jag skulle satsa på att städa lite, för det börjar bli lite lortigt i hörnen igen. Sätta upp en tvättid. Handla lite att äta. Tja, det finns nog saker att göra bara man vill märker jag. Vädret är grått som betong och det ser kallt ut ute så jag ska nog försöka hålla mig inne så gott det går.

Jo. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback