Det löser sig nog

Vilken bra inbyggd väckarklocka jag har skaffat mig. Tandvärk. Det var bara att knata ur sängen vid 5 i morse och stappla ut i köket för att leta upp värktabletter. Tack gode gud för att det finns sådana. Nu är tandvärken mest ett dunkande minne av den enorma värk som jag vaknade av. Fan, jag måste ta mig till tandläkaren en vacker dag.

Ute så ser det kallt ut. Hösten är verkligen här. Nä, ingen idé att gräva ner sig i de tankarna för då blir man ju småtokig. Bättre att ta en varm kopp kaffe till och försöka fundera ut vad sjutton jag ska ägna dagen åt. Troligen så åker jag in till La stada för att gå ärenden åt tant mamma. Sen får jag se vad det blir av det hela. Betala mina räkningar får jag göra med kom jag på. De flesta är redan betalda men jag har några smågrejor som ligger och skräpar så jag får väl knappa in dem på datorn med så att det är gjort.

Tja, det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)usch hoppas tandvärken försvinner..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback