Falla

Ok. Jag är lite full nu. Skulle ju bara in till stan för att köpa kräftor men det slutade med att jag laddade upp med folköl och blev sittande på lilla krogen med Persson och pratade skit allt medan jag hällde i mig starköl.

Men jag är rädd. Go vänner. Riktigt rädd. För att inte mer finna en kvinna som står ut med mig. Med det som är jag. För inte ens jag själv känner mig tillfreds med mig själv. Jag ramlar, gång på gång, skrapar knäna, gråter en stund och hastar vidare. Preics som vilken 3-åring som helst.

Men jag är 38. JAg vill bara ha någon att älska. Någon att dela min söndag med.

Äh, jag skiter i allt, går ner och köper en pizza och frossar lite. Också ett sätt att dämpa ångest. för jag lider av kraftig ångest. Inte den sjukliga utan för allt jag gjort, inte gjort och som jag borde gjort men inte orkade med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback