Färdiggråten

Så där ja. Då har jag visst gråtit ur mig all ilska, stress (jag vet, vad är han stressad över men jag lovar att livet självt är nog för att jag ska bli stressad) och känner mig mer i harmoni med världen igen. Jag vet fan inte varifrån det kommer, men ibland så får jag såna där gråtattacker och då räcker det för att Chips ska titta på mig för att jag ska börja lipa.

Men nu har jag det rätt så trevligt. Sitter och språkar med min äldsta son på msn, dricker juice (utan gin) och kan väl inte klaga på något överhuvudtaget. Men snart så har jag fått nog av den här dagen och ska väl lägga mig för att sova lite tänkte jag. Man vill ju vara fräch och utvilad när det blir söndag menar jag.

Värre kunde det vara helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback