Grattis Micke

Han fyller 50 idag, han med den trasiga näsan och de märkliga vanorna. Michael Jackson. Tänk vad tiden går. Men jag måste säga att han är intressant som studieobjekt. Speciellt är han en tröst för en sån som mig för man känner sig inte så konstig och udda alls när man läser vad han hittat på för tokigheter.

Musikaliskt vet jag inte riktigt vad jag tycker. "Thriller" var ju bra förstås. Jag har väl tre Jacksonskivor liggande, men jag kan inte säga att de är sönderspelade precis. Geni vet jag inte om jag håller med om, då tycker jag nog Prince är närmare det epitetet men visst är det bra det han gjort, gamle Jacko.

Grattis får man väl säga då.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ja herregud, höll nästan på att trilla av stolen när jag hörde att han fyllde 50!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback