Inte så illa

Jo minsan. Igår var det gråt ocn tandagnisslan för hela slanten. Men sen har jag sovit oabrutet utan mardömmar för ft örsta gången och mår fan så mycket bättre. Det blir likadant varje gång jag glömt ta min midicin, då blir jag ostabil som plutonium. Men nu har jag inget att klaga på inte. Förutom att det är lite kallt här i lägenheten eftersom jag inte stängde förnstren i går. Men det är ju ett värdsligt problem.

Inga planer what so ever idag. Köpa pizza är väl det jobbigaste jag ska försöka mig på tänkte jag. Resten av tiden skall fördrivas i böckernas land tror jag.

Inte så illa.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Försökte kommentera igår men det gick inte, å nu kommer jag inte ihåg va jag skrev:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback