Kan inte sova.

Kan inte sova.. Så trött... men kudden är för vam, rummet är för kallt, katten för mjuk. Kan inte sova, kan inte sova, kan inte sova. Min manodeprivisetet visar sitt fula ansikite. Så trött. vill inte vara med längre. Ätit mig mätt, lyssnat nog på musik. Balkongdörren står uppe för att ge frisk luft.

Kan inte sova. Blir livrädd för mig själv. Funderar på att hoppa ner, långt ner, utför balkongen så att jag får sova.

Orkar inte. Vet att om det börjar så här igen så kommer jag vara vaken i 3,4,5 dygn i rad. Dricker kaffe (vet dumt) röker, vill dricka alkohol tills jag slocknar. Orkar inte en gång till.

Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:).

Om du är sugen på en ny design så har jag designutlottning i min blogg, check it out:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback