Klarade mig

Jag löste alkoholsuget på mitt eget sätt. Gick helt sonika och la mig för att sova och nu är jag inte det allra minsta sugen på öl alls. Så praktiskt. Det enda som retar mig är att jag inte köpt vare sig kaffe eller mjölk så det blir en sur morgon i morgon bitti.  Men har lite kaffe kvar så det kanske räcker till några koppar så det får jag väl nöja mig med.

Tänkte lägga mig snart igen och sova så jag kommer upp i tid i morgon och kan åka till La stada för att hälsa på tant mamma och passa på att handla med. Tänkte jag i alla fall men det vet ju ingen hur det går med mina planer. De fladdrar vilt i skallen på mig men så kommer nått ivägen så blir det helt annorlunda.

Jaja. Jag klarade mig undan ölen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

KALAS, och ibland får man ju ta det onda med det goda....tänker på mjölken som du inte fick köpt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback