Mellan ciggen

Jaha. Dagen rullar på utan att jag får något gjort. Jag väntar på att min dotter och hennes styvfar kommer ut med min stationära dator. Under tiden så blir det inte något gjort förutom att jag röker en satans massa cigg. Måste dra ner på det där innan jag dör av skiten. Farliga saker de där.

Chips hoppade just upp i bohyllan och lade sig till ro. Jag skulle nog gärna sova lite jag med men man vill ju inte vara yrvaken när ens barn kommer hem till en. Fan det är ett under att damen ens kan tänka sig att komma hem till mig. Jag har väl inte varit världens bästa pappa precis. Fröken var bara 2 år när jag flyttade ifrån familjen så hon har väl ingen större koll på vad för figur hennes pappa är egentligen. Eller, jag vet inte. Kanske vet hon precis och då är det ett ännu större under att hon kommer hit.

Men i väntan på besöket så tar jag väl en cigg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback