Så får det bli

Som vanligt dessa dagar får jag inget gjort. Borde byta lakan i sängen, men det betyder att jag måste tvätta upp de gamla eftersom jag bara lagt de gamla i tvättkorgen utan att komma iväg till tvättstugan så jag får väl sätta upp en tid misstänker jag så att man kan upprätthålla den allmänna hygienen. Men det är ju egentligen inget stort problem. Bara att ramla ner och sätta på en maskin. Men då måste jag få på mig kläder. Sen var det ju det där med att handla med. Samma sak där. Orka. Gårdagens sällskapande tog rätt bra på krafterna känner jag. Jag är inte van vid att vara så social.

Nä. Först ska jag värma upp lite gamla spagetti jag har och äta dem, sen blir det ut i världen för att handla. Sen är det nästan dags för fotbollen.

Så får det allt bli.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Hm, inga snaskiga detaljer

2008-08-07 @ 19:37:27
Postat av: WoB

Hahah, en gentleman avslöjar inget. Men jag kan säga som så att det var inte svårt att sova i natt. Sov som ett barn. Sen får var och en dra sina egna slut.satser om det.

2008-08-07 @ 20:25:45
Postat av: nyfiken

Mhm, ja ja...Jag Drar mina egna slutSatser...he he he. Men skönt att få SOVA elle hur? Skulle jag oxå vilja göra.

2008-08-07 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback