Svårt att vakna

Nä idag var det svårt att vakna. Är så trött så trött fast jag sovit länge. Kaffe funkar inte heller. Skulle helst lägga mig för att sova nån timma till men jag tänkte jag skulle försöka hålla mig vaken idag så att jag slipper ha så svårt att somna som jag hade i går, eller snarare i natt/morse.

Idag skulle jag vilja ha besök. Nån trevlig prick som kom in och drack kaffe med mig så att vi kunde ha en trivsam pratstund. Men det lär ju inte hända.

Nä, vill jag träffa människor får jag allt ta mig ut i världen på egen hand. Måste till affären och köpa kaffe och mjölk för det är slut på bägge dessa för mig nödvändiga varor. Har druckit kaffe utan mjölk i två dagar nu så magen är helt urballad.

Men först en dusch, borsta tänderna, kamma till håret och raka mig. Man vill ju vara presentabel när man ramlar in i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback