Tråkigt

Usch vilken tråkig dag det var i går. Det enda som var roligt var att Elfsborg vann mot Gais och hänger kvar på en andraplats i tabellen, bara ett poäng efter Kalmar. Resten av dagen kunde kvittat. Jag hade inte lust med något alls. Så därför blev det heller inget gjort. Jag försökte läsa lite men inte ens det kunde jag koncenterar mig på utan det blev till att stirra i taket mest hela tiden.

Men nu är det ny dag idag. Förutom en liten envis förkylning så mår jag hyggligt. Men jag är trött, så färbaskat trött. Kanske är det förkylningen eller om det är det utråkiga vädret som gör det kanske. Men jag ska väl försöka få lite gjort idag tänkte jag. Vad vet jag inte än, så långt har jag inte kommit i mina funderingar, man vill ju inte rusa fram i livet liksom.

Nä, fan vad detta går dåligt. Får bli en kopp kaffe till tror jag, så kanske jag piggnar till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback