tummen ur

Äntligen har har fått den berömda tummen ur och börjat tvätta. Det tog emot men till slut så vandrade jag ner med tvättkorg under armen till tvättstugan. SÅ nu rullar mitt täcke och mina mest snusdregliga kuddar runt i maskinen medan resten av tvätten står i givakt och väntar på sin tur.

Men det där med städning slår jag nog ur hågen. Räcker nog att ta en snabb sväng med dammsugaren känns det som. Man vill ju ha nått att göra andra dagar med menar jag.

Så nu kan jag sätta mig i köket, tända en cigg och dricka en kopp kaffe med gott samvete. Här har ni grabben med choklad i hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Min tumme verkar ha bosatt sig permanent i min röv :((

Men va fan, sommaren har ju iaf kommit tillbaka som utlovat.....med REGN och BLÅST!!!!

Det är roligt nästan jämt.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback