vakum

Jag vill sova men den förbannade tandvärken håller mig vaken. Nu kan jag inte heller ta med smärtstillande eftersom jag redan överdoserat av eländet. Hoppas bara det ger sig.

Jag har haft ont i den tanden innan, men då löste det sig genom att jag "sög" på tanden och skapade vakum vilket gjorde att tandbölden sprack, jag fick munnen full med var och blod, men tandvärken släppte nästan direkt och sedan dess har jag inte haft några problem med tanden förrän nu igen då.

Så jag suger och suger på tandeländet och hoppas att det spricker upp så skiten kommer ut. Men inget händer. Tillråga på allt har jag fått myrkrypningar i benen. Nope, ingen bra natt för Jonas detta inte. Men nu ska jag göra ett nytt försök att lägga mig. Kanske det hela ger sig så att man får sova några timmar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback