En sorglig saga

Jo, jag har ju varit i affären minsann. När min kropp väl var synkad med min själ så traskade jag iväg ut i kylan och tro det eller ej men det gick ju riktigt bra. Jag bestämde mig redan från början om att sätta skallen i nån sort automatic mode och satte liksom bara en fot framför en annan tills jag kom fram till den lokala handlaren där jag plockade på mig diverse varor och sedan knatade hem igen. Jo, det gick bra. Jajamen.

Men sen när jag kom hem. Håhåjaja. Jag darrade, skalv och sen så avslutade jag det hela med att kräkas både redigt och ordentligt i min vita vackra toalett. Visst är det en vacker syn som framkallas inför din syn? Efter denna lilla final så skuttade jag ut till sängen där jag lade mig, svetten rann och jag såg min bleka död framför mina vackert melerade ögon. Det tog ett tag innan jag fattade att min fleecetröja var genomblöt, min t-shirt var lika plaksblöt dem med. Så, jag trasade av mig det hela och började såklart frysa så det nästan var ynkligt.

Nä, det där gör jag inte om kan jag berätta. Nästa gång så tar jag banne mig taxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback