Förvåning

Det var som tusan. Nu har det banne mig blivit fredag igen. Men? Det var ju nyssens måndag. Nä, jag hänger defenitivt inte med i svängarna. idag ska jag fortsätta städa. Full av verksamhetlslusta är jag. Eller, nja, kanske inte, men det finns nått i mig som i alla fall önskar att det vore så. En så bra början som någon annan.

Sen funderar jag ju på att ta mig till stan med. Eller om jag tar de i morgon. Det beror lite på hur mycket jag maskar när jag städar. Men i vilket fall så ramlar ju min lilla skärv från försäkringskassan över mig idag så det finns ju alla förutsättningar till att jag ska kunna köpa något som jag sedan kan klä i dyrt julklappspapper och skänka till en av mina avkommor på julafton. Kanske skulle man köpa lite mat med när man ändå är igång? Nja, vi får se hur långt pengarna räcker.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och svamla. Lite kaffe och sedan på´t igen. Cherry up and all that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback