Inte det allra minsta hungrig

Jag kom just på att jag inte ätit nått av värde på en vecka. jag har gnagt lite på frusna tackoskal och slevat i mig två burkar vita bönor. Så bra. Kanske har medicinändringen gjort susen. Jag hade ju en tablett som hade som vanligaste bieffekt att man går upp i vikt. Så när min nya läkare satte in Lyrican så satte hon ut den där tabletten och sedan dess har jag liksom tappat aptiten totalt. Jag vet, det låter inte som nått bra, men ärligt talat, jag behöver gå ner de där 30 kilona jag gick upp när jag fick den där föbaskade tabletten.

Så, jag är inte det allra minsta hungrig, men jag fattar ju att jag måste äta nått så jag tror jag ska göra mig lite mat nu när jag har eftersom jag handlade i.. tja... du... när var det nu jag var i stan och viggade pengar av tant mamma? Hm, fasen, jag har ingen koll på läget alls. Men i onsdags var det väl kan ja tro. Vilka konstiga problem man kan ha.

Skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback