Min klick

Nä, nu räcker. Orkar inte ens tänka tanken på att vara sur mer. Har ringt in ett återbud till min terapi. Har is i mitt blod. Eller nått. Nu ska jag hälla i mig värktabletter och försöka sova bort skiten. Tills dess så ska jag somna in gott till Petters sista skiva. (nä jag har inte betalt en spänn för den men jag uppskattar den, så jävla fel är jag).


fan, jag är säkerligen för sjuk för att veta mitt egna bästa just nu. men jag blir fan lipig (jo, jag gråter) när jag hör/ser detta. Det liksom... talar till mig? Jag har vartenda skiva som karln gett ut förutom den sista så jag får väl skrapa ihop 120 spänn för att köpa denna med. Helt klart värt det.

Såååååååå  bra. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback