Pappa Reinfeldt

Om ni öppnar julklappen och det står ”made in China” – då har ni inte gjort mycket för att säkra jobben i Sverige, säger Fredrik Reinfeldt.

Vad fan säger karln? Ska regeringen bestämma vilka julklappar vi ska köpa nu med? Ska jag köpa en renovering av mina barns rum? Ja just det ja, rotavdraget gäller ju inte lägenheter. Jaha, vad ska man då hitta på? Finns det ens svenska varor längre? Alltså, nått som man vill ha?

Så säger de att sossarna hade en förmyndarattityd till folket. Ja jösses. Snart så får vi väl färdiga menyer utskickade så att man vet vilken mat man vågar köpa.

Bevara mig från dessa tider.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ja jag är benägen att börja tro på deras "slogan" om dom NYA moderaterna: JA till superövervakning av medborgarna och nu detta! Dom jobbar på bra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback