Uppdraget klart

Sådär ja. Då var dagens göromål över. Jag har i tur och ordning tittat på Állå àllå, Jordan och Numbers. Sen tog jag en extrarunda med Advokaterna när jag ändå var igång. Så nu väntar jag bara på att dagens lokalsblaska ramlar ner i hallen så att jag kan lägga mig och läsa den. Jaha, precis som jag skrev det så kom den. Ser man på.

Magen har lagt av totalt. Jag är sur som ätticka eftersom jag druckit glögg. Nä, inte vinglögg, bara saftglögg, men alla kryddor får surhetsgraderna i magen att slå i taket ändå. Kan bero på att jag inte åt vare sig i gå eller idag. Men det är helt ok. Jag tickar ner kilo för kilo och det kan sällan vara fel när man har 30 kilo att ticka av. Snart är det jul och då blir det en hel del frossande än då.

Men, nu kära vänner, bjuder jag eder godnatt, eller god morgon vilket ni nu föredrar och kommer att smita under täcket och lägga lilla skallen till vila på kudden och njuta den oskyldiges sömn. Gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback