Dags att skriva kontrakt

Idag var det då dags. Här ska det skrivas kontrakt minsann. Jag är lite lagom upprymd efter en god natts sömn. JAg drömde att jag var i Stockholm och gick hopplöst vilsen. Det konstiga var att Stockholm såg ut som en blandning av Borås, Trollhättan och Stockholm, om ni nu kan tänka er en sådan märklig korsning. Det var utterst irriterade att leta och leta efter rätt väg hela natten. På drömmars sätt så lades det till en mängd med märkliga saker, som ett cigarettpaket med tusen cigaretter i, att jag åkte omkring på en kickboard och lite annat smått och gott med absurda händelser.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och lurar på om jag ska duscha före eller efter jag läst lokalblaskan. Tänk vilka lyxproblem man har.

Tja, det hela spelar ju egentligen ingen som helst roll. För om tre timmar har jag skrivit kontrakt på en egen lägenhet så alla småbekymmer kommer lite i skymundan i dag :-)

Tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback