Du älskade musik....

Fan jag kan inte, vill inte sova. Det här har varit en bra dag för mig. Tro det eller ej. Hade bara ångest den lilla stunden jag var i affären men då visste jag ju att jag skulle få lindrign snart eftersom det var öl jag köpte. Vet inte varför jag sluppit undan de värsta attackerna i dag. Kan bero på att jag druckit men det kan inte vara hela svaret. Nope. Come on now baby blue. Iband får man bara såna dagar till skänks. Dagar när allt liksom bara flyter. Det är de dagarna man lever för.

Inte för att jag önskar vara tankad resten av mitt förhoppningsvisa långa liv, men nog underlättar det.

 

Deppar. Jo vänner. Gör det. Det är den dystra sanningen. Men Oasis räddar mig från att falla för djupt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback