Herr Ljung

Ligger i soffan och försöker sova. Lyssnar till Povel Ramel för att det är så ljuvligt avkopplande och uppiggande. Det roliga i hela historien är att han gamle vapendragare (under många år) Martin Ljung en gång för många år sedan ville bjuda min mor på lokal. Det som nu för tiden kallas en "date". Jag vet, nu protesterar mina vänner och de som känner mig. "Nu fabulerar han igen, hittar på": Men det är dagsens sanning. Jag svär på min moders arma skalle att hon berättat det för mig.

Med tanke på att Herr Ljung är ca 30 år äldre än min ömma moder så kan man tro att karln ramlade förbi lilla Borås och trodde han skulle dra omkull stadens alla jäntor genom att vara känd från radio. Men inte tant mamma inte.

Bara så ni vet.

NEJ Roger, jag ljuger inte ;-)

Kommentarer
Postat av: Nelson

Carlzon Ljuger inte! detta är sant..
!! : ))

2008-02-23 @ 08:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback