Märkligt

Dags att summera dagen. En helt ok dag ta mig fan, trots möte med soc och allt.

Det hela avslutades framför tvn där jag följde Svenska landlaget i fotboll spela 0-0 mot Turkiet. En rätt tråkigt match utan glöd men lite att pyssla med i alla fall.

Ni sitter jag med dagens sista kaffe och fundera på att bädda ner mig i all den goda värmen. Sov ju inte så många timmar förra natten så jag är rätt så trött. Kommer nog slockna som ett litet ljus är jag rädd för.

Nu är det två veckor fram tills det där dundemötet där halva världen plus jag ska vara med och allt bara för att jag mår kass. Så märkligt. Ok det har tagit mig 4 år att ta mig hit men ändå. Eller snarare har det väl tagit 18 från min första panikattack tills idag. Men i vilket fall så kan jag inte gnälla om att jag inte har stöttning från samhället.

Nä, godnatt go vänner. Nu ska lilla Jonas sova så djupt som man bara kan på sömntabletter och trötthet.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu har jag kommit in till din blogg....fortsätt i samma anda....du är en skitduktig skribent....Gunilla

2008-02-07 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback