Tack kära läsare

Det här med att ha två bloggar blev lite krångligare än jag hade tänkt mig. Vad hör hemma vart liksom? Än så länge har jag valt att välja ut lämpliga delar av den text jag skriver här och kopiera den till Expressenbloggen. Men kanske får jag finna en annan lösning, måste bara lura på det hela. Jag vill ju inte göra det knepigt för läsaren att följa vad som händer i mitt ack så ospännande liv.

Men tanken är i alla fall att jag på Expressen ska avhandla enkla saker, lite opersonliga betraktelser. En "light variant" av min tillvaro. Sånt som inte kan uppröra någon i min närhet eller så.

Här däremot ska jag vara lika skoningslöst ärlig som jag brukar. För här har jag ju lite koll på vilka som läser, att mina barn till exempel slipper läsa om deras fars stadiga förfall. Det är väl mest för mina barns skull jag valde att "låsa" bloggen. Lite mindre läsare blir det ju givetvis men samtidigt så har jag mer koll på vilka som får ta del av mina erfarenheter och upplevelser.

Jag vill även passa på att tacka för det till min stora förvåning stora intresse för att fortsätta följa mitt liv. En del har verkligen lagt ner tid på att skriva brev och förklarat vem de själva är och jag är djupt tacksam för att ni visar intresse för en liten tjock mans liv. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback