tvehågsen

Kan inte hjälpa det men det känns lite som att komma hem till blogg.se Äntligen kan man få kommentarerna redovisade för sig så man slipper leta efter dem, äntligen kan man lägga in HTML-kod som man vill.

Visserligen, det var Expressen som kontaktade mig för att blogga hos dem men jag är osäker om min bloggstil funkar där. Den är ohämmad, otämjd och vild. Rak lina från skallen. På Borås sidan så står nån som kallar sig "Lic" över mig i lilla puffen fast hon aldirg skriver nått.

Är osäker på om jag överhuvudtaget ska fortsätta på expressen. Fast det klart, en massa plattetyder kan man ju skriva. Roliga figurer man ser på bussen och så vidare. Men jag vill ju att folk ska läsa det jag skriver, det är därför jag bloggar och inte skriver worddokument för mig själv.

Äh, fan det löser sig kan jag tro. Får väl finna former för mina båda bloggar kan jag tro. Kan vara intressant att lura på vart saker och ting hör hemma. Man lär så länge man lever liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback