Välkommen

Ok. Det var länge sedan jag skrev på denna bloggen. Men det visade sig att folk, nån, ville mig, mina barns mor och mina barn illa på grund av det jag skrev. Måhända har jag varit för ärlig, det kan jag ta på mig. Men jag ville bara sluta ljuga för alla om hur jag mår. Ibland mår jag toppen och ibland mår jag botten. Precis som du gör kan jag tro. Fast mina känslokast är lite yvigare.

Men jag välkomnar dig till den här bloggen eftersom jag släppt in dig och det skulle jag inte göra om jag inte litade på dig.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Det var trist att höra om hur folk beter sig:( Tack för att du bjudit in mig hit. Va länge du har bloggat! kram!!

Postat av: wob

HA. Nu kom jag på hur jag ska kommentera kommentarer. bara en sån sak

2008-02-06 @ 02:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback