Vi får se

Det där med att sova tycks vara något lilla Jonas gör bäst under dagen när alla andra pysslar och står i. För först nu börjar jag bli lite pömmig. Funderar skarpt på att knata till Netto för att köpa några staketpiss så att man somnar gott. En liten men naggande god fylla så här på morgonkvisten. Jag har ju bara druckit typ 18000 liter öl än så länge så en eller 14 liter till borde kunna rinna ner.

Det vore ju livsfarligt att vakna upp klockan 20 i kväll och inte ha något att dricka. LIVSFARLIGT säger jag. Till och med Fingal Ohlsson håller med mig. Dom borde vara vana nu på Netto att jag dyker upp på de allra märkligaste tider och köper så många öl jag orkar bära :-)

Funderar på att antigen hålla mig vaken hela dagen eller ta mina sömntabletter och sova hela dagen. En smaksak det hela.

Vi får se vad det blir av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback