Vi ska alla dö

Dom som vill oss väl säger att jag dricker för mycket. Tydligen röker jag åt helvete för mycket med. Men vad tusan, 2 sexpack o ch 80 cigg om dagen? Har det någonsin tagit livet av någon? Nope. Det är livet som tar död på oss kan jag berätta. Från den dag du föds genom din moders trånga kön tills den dag dina pupiller stelnar är du dödsdömd.

Jag har sett dem, alla dessa gamla människor, dö. Jag lovar att jag sett mer folk dö på riktigt än du gjort på film. Men det enda det säger mig är att livet är för kort, alldeles åt helvete för kort för att slösa bort på att vara duktigt.

Tycker du annorlunda? Tja, du lär dö du med vare sig du vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: Nelson

I say AMEN to that and Praise the Lord! Så sant...

2008-02-23 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback