Ännu en dag

Varmt varmt varmt var det när jag försökte sova i natt. Men efter att ha läst och varvat det med att försöka somna så slockande jag vid 6-tiden på morgonen. Så nu sitter jag och är lite yr och virrig och kan kallt konstatera att det inte är svalare idag heller.

Tant mamma ringde och var orolig eftersom hon fått en påminnelese från Tele2 på en räkning (det är hon som står för min mobil eftersom jag själv inte kan få något abonemmangt) så det var skönt att kunna säga att den är betald som den ska.

Idag har jag (som vanligt) inga speciella planer. Städa ska jag väl göra, det börjar bli dags. Men sen vet jag inte så noga. Det får bli vad det blir. Mitt bankort kom på posten idag så nu kan jag gå och handla lite mat igen. Det är väl så långt mina tankar kommer.

Det blir var det blir som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback