Är jag elak tro?

Jag tycker det är lite roligt att lura männiksor. Som den gång jag frågade en damkompis på msn vad det var på tv den kvällen för jag hade inget internet och kunde kolla. Så hon travade iväg och hämtade en tidning och började tipsa mig om en massa bra program. Det var kul.

Betyder det att jag är elak tro? Kan så vara. Mina ex är rätt så överrens om att jag är en elak jävel. Men jag tycker mig finna att de fått revanch för länge sedan.

Men förresten. Är det nått bra på tv i kväll. Jag har ju inte internet så jag kan inte kolla, men ni kanske kan kolla åt mig???

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej du är inte elak! bara såå underbar!

2008-07-18 @ 21:23:53
Postat av: Miss Borderline

ASG



Klart du är elak, va fan ska man annars leva för??!!



Hehe, den där var RIKTIGT bra....jag hade antagligen kunnat vara tjejen, sorgligt men sant....å andra sidan så är jag ju blond så va fan begär ni??!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback