Besök

Så ypperligt. Just som jag höll på att gräva ner mig allt för mycket i självömkan så messade Polare Roger att han skulle komma på ett besök. Det var synnerligen vederkvickande att prata med en männiksa såhär mitt i ensamheten. Vi satt och snattrade om precis ingenting alls en bra stund.

Nu känner jag mig pånyttfylld av bränsle och mellanmänskliga kontakter så jag tänker ta Gula faran till affären för att köpa den där påsen med chips, lite mjölk och annat och sedan sätta mig framför en film och bara koppla av. Ibland behöver man inte annat än att bara få prata lite med en annan människa för att livet skall få mening igen.

Vi planerar att åka på Fallens dagar i Trollhättan. Men det hela står och faller lite med min ekonomi. Vi får se om jag kommer iväg eller inte. Men kul vore det.

Som sagt. Affären var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback