En annan dag i morgon

Tja. Sitter och varvar Cornelis med Nirvana, snattrar på msn med AK och har det rätt så bra. Kokade en obcen mängd med makaroner och slevade i mig så magen är mätt så mätt. Så jag är väl nöjd med livet. Katten sover i f åtöljen bredvid mig utan att ställa till något, mörkret sänker sig över Viskafors allt medan jag funderar på vad jag ska göra i morgon.

Kanske ska jag toka till det totalt och ta mig ut i världen en stund? Fan vet om jag inte gör så. Eller så ligger jag under taket i sovrummet och läser om Bellman. Vi får se vad det blir av det hela. I morgon är en annan dag liksom.

Vi får se.

vi får se.

Kommentarer
Postat av: b

Ha en trevlig kväll :)

Postat av: Ak

Varför utgår jag alltid mitt i en konversation? Måste lära mig att säga hej då och god natt i fortsättningen.



Nej nu ska jag ut i världen en sväng. Ha det!

2008-07-05 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback