Fladder i bröstet

Nå. Har jag fått någon ro då? Nope blir svaret, raskt och rakt. Ingen ro här inte. Det kryper i hela kroppen och jag är hyperstressad men ingen får jag gjort. Tror jag struntar i att åka till affären idag. Jag har precis ätit makaroner så mat har jag i magen. Cigg har jag så det är ingen brist på det heller.

Lite funderar jag på att ta en sömntablett och gå och lägga mig för mitt i all inre stress så är jag rätt så trött. Men jag kan inte somna. Fast då skulle jag ju missa veckans höjdpunkt, när Morden i Midsomer är på tv. Det vill jag ju inte. Av någon märklig anledning så är jag supersugen på glass. Riktigt gräddglass med jordgubbar. Kanske är jag med barn? Då brukar man ju kunna få sådana där ryck. Men mot det talar två saker.
  1. jag är man
  2. jag har inte haft sex med någon annan än mig själv på en evighet.
Så det är nog lugnt på den fronten. Nä. Såhär kan jag inte ha det. Det riktigt fladdrar i bröstet på mig. Som om hela buken och bröstet vore fullt med fjärilar. Inte en sån där behaglig känsla som när man väntar på något spännande, utan bara en obehaglig ton inom mig som skvätter omkring där inne,

Nä. Jag tror jag återgår till sängen och lägger mig och försöker slappna av med de övningar jag lärt mig på sjukgymnastiken. Kanske gör det susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback