Jag som yrväder

Idag har jag banne mig varit rikigt duktig. Jag har städat och dessutom ringt runt till olika ställen för att få lite stadga åt min vardag, trots min telefonfobi. Jag vet att det låter snurrigt, men jag har ruggigt svårt för att ringa upp olika myndigheter och vårdinrättningar. Jag brukar få ladda upp i flera dagar eller i alla fall en hel massa timmar innan jag fattar mod för att ringa det där samtalet.

Men idag har jag ringt till provtagningen för att ta reda på vilka dagar man kan ta prov, sökt min socialsekreterare för att ta upp problemet med att betala hyran nu när jag inte har någon ersättning och när jag inte fick tag på henne så ringde jag mobila teamet för att ta reda på hur jag skulle få tag på henne.

Så helt passiv har jag inte varit idag inte. Rena yrvädret. För att vara mig då.

Inte illa. Inte illa alls.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

FAN va skönt för dig och BRA gjort!!! Har ännu lite nojja att ringa såna samtal, och då är det INGENTING mot vad det var när jag hade som värst telefonskräck!



STARKT gjort!!!!

Postat av: Mr. Nelson

Du är inte ensam om att ha telefon fobi. usha

2008-07-02 @ 13:50:50
URL: http://www.flickr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback