Pladder

Fasen. Jag får ingen ro i kroppen. Det kryper och krälar i mitt inre som om en massa maskar bor i mitt bröst. Jag funderar på att ta Gula faran och åka runt lite i omgivningarna men kan inte fatta ett beslut om att göra så. Så jag går här i lägenheten och putsar bort inbilldade dammkorn. Kanske skulle jag åka och handla redan nu. Men samtidigt vågar jag inte varva upp mer för jag är rädd för att väcka ångesten igen.

Så planen går ut på att först varva ner så att jag har lite rymd att varva upp på utan att allt går överstyr. Men det verkar vara omöjligt att komma ner på jorden. Hela tiden den där känslan av att det fattas nått. Jag röker, dricker kaffe och försöker identifiera vad det är som fattas mig men kommer ingenstans i det hela.

Skit också.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej där söta du, idag fortsätter vi Fashion blogger awards 2008 med kategorin "Best Outfit" och din röst behövs! Det räcker med att skriva siffran till outfiten du gillar bäst, av de nominerade.



http://www.aliciasstil.se/2008/july/alicias-stil-presents-swedish-fashion-blogger.html



Många kramar, Alicia

2008-07-01 @ 17:33:52
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback