Slö, slapp och liktgiltig

Ah, en ny dag efter en god natts sömn, en natt som blev på morgon, förmiddag och eftermiddag. Men det var lika bra det. Messade och pratade med K halva natten. Hon var ute på partaj och skickade små glada utrop titt som tätt. Så när jag väl slocknade vid 5 tiden var jag rätt så trött.

Tanken var ju att jag skulle till tant mamma idag men vi beslöt att skjuta på det eftersom det öser ner regn ute lite då och då och att köra moped i störtregn är inte så kul. Så planerna för dagen är att göra precis ingenting, läsa min bok, koka lite spagetti och bara mysa med Chips i lugn och ro. Det är ju ändå lördag menar jag. Tror jag ska gå över tv-guiden och rota upp något att titta på.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Jasså har det regnat i Knalleland, här har det kors i taket inte kommit en endaste droppe regn på hela dan.....molnen ser lite småmörka ut nu men inget regn än sålänge iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback