Allt är tyst och stilla

Så vart det lördag och midsommardagen. Jag sitter och dricker thé och har det rätt så bra måste jag erkänna. Gårdagen tillbringades mestadels i liggande läge med en bok och stilla kontemplation. Det var nog banne mig den första midsommar jag inte festat på sedan jag blev vuxen. Men det var lika gott det för jag har en vag aning om att jag mår fasen så mycket bättre än de flesta idag.

Ute är det totalt tyst och stilla, lite som om Viskafors blivt en spökstad över natten. Inte ens Chips som sitter och tittar ut genom fönstret lyckas hitta något spännande där ute i världen. Själv funderar jag på att ställa mig under duchen så att jag får lite fart på livsandarna.

Jo. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback