Att må kass

Herregudars vad tiden går långsamt när man mår kass. Jag har fastnat i en evig ångestspiral som aldrig verkar ta slut. Dag smält in i natt och åter till dag igen allt medan jag ligger och vrider mig i sängen i plågor och elände.

Fasen vet varför, men troligen är det väl summan av allt som inte funkar just nu som biter på mig. Någon sade på min andra blogg att jag inte klarar krav och det hade han ju helt rätt i. Det är ju just det som är mitt problem. Minsta problem eller krav som ställs på mig så ballar hela min ande och min själ ut.

Så, jag ligger i sängen och borrar ner ansiktet i kudden och försöker få kontroll på min andning medan sekunderna tickar sakta sakta. Under tiden så snurrar mitt inre runt i universum helt utan styrsel. Nu har det varit så här i tre dagar och det börjar kännas lite som att det aldrig ska ta slut. Det blir ju bättre, det vet jag ju. Inget är för evigt liksom. Men det är en jobbig väntan tills det blir bättre.

Vill ju bara må hyggligt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback