Beslut

Nope. Jag kommer inte iväg till apoteket idag inte. Nja, då får jag väl skylla mig själv kan jag tro att jag inte har alla mina mediciner. Men det får vänta till morgondagen då kanske jag mår lite bättre med så att jag känner mig i form. Jag får helt enkelt improvisera mig fram på livets väg när jag mår såhär. Ta var dag för sig liksom.

Men lite thé kan jag nog få i mig i alla fall. Den uppmärksamme läsaren har kanske märkt att jag gått över från kaffe till thé på sista tiden. Det är helt enkelt så att koffein triggar min ångest och jag behöver ju inte själv göra det värre än det är liksom. Så jag sörplar thé och tar det så lugnt jag bara kan. Jag har ju en utmärkt thébryggare till min hjälp för att koka den ljuvliga dekokten.

Så. En kopp thé till sen ska jag fortsätta att läsa om kommisarie Wallander. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback