Hungrig

Fasen vad jag längtar efter att kunna äta. Men förhoppningsvis har ångesten gett sig i morgon så att jag kan äta nått. En pizza eller MAX-mat vore nått. Men jag får nog börja med att tugga i mig lite pasta eller nått i morgon. Eller om jag ska fixa nån god soppa kanske.

Det är nog det värsta med min ångest, att jag inte kan äta normalt för det mesta. Ibland, när jag mår bättre, som förra hösten, frossar jag därför i mat på tider och platser som annars är omöjligt. Att äta mitt på dagen på MAX till exempel. Jag åt där nästan varje dag i några veckor bara för att jag kunde. Som det är nu så vore det omöjligt. Det skulle väcka sån ångest att jag skulle smälla av. Jag har ingen lust att lägga ut 50 spänn på nått som jag sedan inte kan äta. Då slänger jag hellre bort pengar på annat.

Men annars så brukar jag få vänta tills kvällen och jag fått i mig mina sömntabletter och blivit lite avslappnad som jag kan äta, då blir det frosseri klockan halv ett på natten.

Men som sagt. Jag är hungrig så det skriker om det men kan inte äta, inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback