Inga pengar

Tänk ibland så har man rätt fast man absolut inte vill ha det. Det kändes inte rätt det här med min sjukersättning och förnyelsen av den. Jag visste att det skulle bli nått problem. Visst blev det så. Försäkringskassan har inte fått in någon ansökan och betalar därför inte ut någon ersättning. Jag lämnade min ansökan till min kontaktperson på psyk som skulle skicka in den tillsammans med läkarintyget sedan så tänkte jag inte mer på det.

Inte förrän idag när jag började grunna lite på det och därför fattade telefonluren och ringde til FK för att höra mig för om mitt ärende.

Nope. Inga papper, inga pengar. Sorry men så är läget grabben.

Kul.

Full av ångest och panik och oro ringde jag tant mamma och pratade av mig lite av allt det iskalla i mig som bor i min mage och mitt bröst just nu.

Detta borde väl passa de som på min andra blogg tycker att jag lever lyxliv som inte jobbar och står i och därför heller inte ska få några pengar. Tja, grattis kära vänner. Nu blev det så.

Nä fy fan. Detta skulle jag klara mig utan i tusen år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback