Jag är en usel far

Uscha vad jag känner mig som en skurk. Eller snarare som en än värre skurk än jag brukar känna mig. Min dotter komfirmerades i helgen och jag var inte där. Jag hade missupfattat allt och trodde det var i juli som det var. Så jag missade allt. En usel, usel, usel, usel far är jag och jag skäms precis så mycket som jag ska göra.

Tyvärr hade jag nog inte kunnat komma i alla fall, inte med min nuvarande hälsa. En kyrka proppfull med människor hade skrämt arslet av mig. Jag hade fått tillbringa den mesta tiden av det hela på toaletten där jag andats i påse och försökt att lugna ner mig. Visst hade jag kunnat ta några öl men jag tycker sannerligen att min dotter förtjänar bättre än att ha sin öldoftande pappa med i kyrkan.

Men visst var min kära dotter vacker?


Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Åhhhh, hon är bedårande!!! Hon är lik dig faktiskt :)

Postat av: Lisa

GUD så vacker hon är. det gjorde du bra!

2008-07-18 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback