Jag ger dig min morgon

Solen har kommit för att stanna känns det som. Så jäkla bra. Bara det inte blir som förra året när början på juni var helt ok och det sedan började regna, ett regn som vi blev av med först för nån vecka sedan.

Själv sitter jag och funderar på att ta mig någonstans med Gula faran. Jag har ju knappt varit ute sedan i lördags så det passar bra att ta sig ut lite i världen när nu solen är så givmild som den trots allt blivit. Men först är det den vanliga ritualen som ska gås igenom. Jag är väldigt beroende av att mina morgnar ser likadana ut. Nu har jag ju redan varit upp nån timma så jag har klarat av det mesta men ändå. Lite har jag kvar, bland annat del två på lokalblaskan, duscha, en kopp kaffe till, lite smått och gott sådär.

Så jag sätter väl igång kan jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback