Jäklar Ryssar

Tomt. Så jäkla tomt. Sverige förlorade mot Ryssland i EM och jag känner det som om jag förlorat nått stort själv. Det är märkligt det där med hur idrott och då framförallt världens populäraste sport fotboll kan engagera och ställa till det i själen. En vinst idag och jag hade mått som en kung för en stund. Nu blev det inte så. Fotbollsfesten är inte över. EM är inte över. Jag har fortfarande en hel del spännande matcher kvar att titta på men Sverige är ute ur spelet.

Tyvärr pallade mina nerver inte av pressen utan jag satte mig i köket och rökade efter att jag skruvat upp volymen på tvn och satt där på min stol och låtsades att tvn var en radio.

Fy fasen vad besviken jag är.

Usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback